nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

nog thuis

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

02 December 2017 | Nederland, IJsselstein

Het is zover, ik ga weer op reis. Heerlijk om de koude, natte en donkere dagen achter me te laten.
Op 7 december vlieg ik naar Kaapstad. Daarvandaan reis ik met een truck, met nog 10 anderen, door Zuid Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe, Zambia, Malawi en Tanzania.
In Tanzania ga ik 1 maand werken als vrijwillige fysiotherapeut in een ziekenhuis in Arusha en de Kilimanjaro beklimmen.
Daarna vlieg ik door naar Nepal om ook daar weer mij dienstbaar te maken in het vertrouwde Orthopedische ziekenhuis.
En last but not least ga ik 14 dagen in groepsverband naar Israël en Jordanië.
Dus het wordt weer een hele reis en 28 april hoop ik weer fris en gezond te landen op Schiphol.
En dan is het weer lente in Nederland: langer licht, het zonnetje, de groene bomen en de bloemen !
Maar voordat het zover is kunnen jullie mijn belevenissen lezen en zien op mijn weblog: tenminste als ik daar een goede internet verbinding heb.
Voor mij is het ook altijd leuk om iets van jullie te horen en dat kan door een reactie te schrijven op mijn blog of door mij een e-mail te sturen op mijn gewone mailadres.
Bij deze wens ik jullie alvast hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2018 .

De groeten van Francine

  • 03 December 2017 - 00:06

    Janny :

    Francine, wij wensen je een goede en mooie reis. We gaan je weer volgen.

  • 03 December 2017 - 07:51

    Riet:

    Hallo Francine,
    Wat Heb je weer een mooie reis uitgestippeld. Geniet van alles wat je gaat doen. Wij blijven je volgen. Goede reis en kom gezond weer terug. Groetjes van Nico en Riet

  • 03 December 2017 - 08:35

    Ineke Zijdel:

    Wat een tournee gaat dat worden Francine. Ik hoop dat je er erg van geniet. In Zambia woont mijn dochter, het is een land met grote tegenstellingen en prachtige parken. Ik ben benieuwd of je daar meer gaat zien dan alleen de Victoria falls. Is de trip door Afrika georganiseerd door een reisbureau? Of heb je daar ook eigen inbreng bij gehad. Het zal een belevenis zijn.
    Heb het goed.
    Hartelijke groeten,
    Ineke

  • 03 December 2017 - 15:04

    Mirjam:

    hi francine, wat een ongelofelijk mooie reis ga je weer maken.
    Afrika met zijn bijzondere mensen, natuur en de dieren.
    Het zal vast fantastisch worden.
    Heel veel plezier en ben trots op mijn reislustige tante.
    liefs mirjam

  • 03 December 2017 - 15:05

    Arjan:

    Hoi Francine,
    Wat een reis ga je weer maken! Wow. Ben benieuwd naar je verhalen en belevenissen. Gaaf dat je in Afrika gaat starten. Zo prachtig daar. Goed reis!
    Liefs, Arjan

  • 03 December 2017 - 22:58

    Ria:

    Ik geloof dat je nog niet vaak de Afrika-kant opging, en kijk weer uit naar je verslagen, hartstikke leuk dat je dat doet!

  • 04 December 2017 - 18:48

    Mirjam Kock-Verschuur:

    Hoi Francine,
    Je gaat weer op reis! Ik ben benieuwd naar je avonturen. Een heel goede reis toegewenst!
    Groetjes,
    Mirjam

  • 05 December 2017 - 22:08

    Ria S:

    Hoi Francine, Een heel goede reis , geniet en kom gezond weer terug. Ria

  • 06 December 2017 - 14:30

    Hanneke En Arpad:

    Lieve Francine,
    We vinden je een stoere meid, hoor. Wat een fantastische reis ga je weer maken.
    Geniet ervan en kom gezond weer terug! We kijken met belangstelling uit naar je verslagen.
    Goede reis en hartelijk geroet!

  • 06 December 2017 - 20:14

    Fransje Stuy:

    Hallo Francine,
    Ook ik wens jou weer een hele goede, leuke, mooie en gezellige reis toe. Dapper weer van je.
    Jij ook natuurlijk het beste nog voor dit jaar en met de beste wensen voor 2018. Hou je taai en geniet van alles wat je doet en ziet. Goede reis morgen!
    Groetjes Fransje

  • 10 December 2017 - 12:56

    Riet:

    Hallo Francine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van. Wij sturen de felicitatie via dit adres, je e-mail adres bij ons was niet juist en kwam terug.
    Groetjes en een mooie reis. Nico en Riet

  • 11 December 2017 - 16:55

    Ans En Kees V.d. Giessen:

    Ook wij wensen je weer een mooie reis-geniet er van!

  • 12 December 2017 - 18:52

    Lies:

    Hoi Francine,
    Succes! Het ziet er leuk uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJsselstein

nog thuis

Het is zover, ik ga weer op reis. Heerlijk om de koude, natte en donkere dagen achter me te laten.
Op 7 december vlieg ik naar Kaapstad. Daarvandaan reis ik met een truck, met nog 10 anderen, door Zuid Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe, Zambia, Malawi en Tanzania.
In Tanzania ga ik 1 maand werken als vrijwillige fysiotherapeut in een ziekenhuis in Arusha en de Kilimanjaro beklimmen.
Daarna vlieg ik door naar Nepal om ook daar weer mij dienstbaar te maken in het vertrouwde Orthopedische ziekenhuis.
En last but not least ga ik 14 dagen in groepsverband naar Israël en Jordanië.
Dus het wordt weer een hele reis en 28 april hoop ik weer fris en gezond te landen op Schiphol.
En dan is het weer lente in Nederland: langer licht, het zonnetje, de groene bomen en de bloemen !
Maar voordat het zover is kunnen jullie mijn belevenissen lezen en zien op mijn weblog: tenminste als ik daar een goede internet verbinding heb.
Voor mij is het ook altijd leuk om iets van jullie te horen en dat kan door een reactie te schrijven op mijn blog of door mij een e-mail te sturen op mijn gewone mailadres.
Bij deze wens ik jullie alvast hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2018 .

De groeten van Francine

Recente Reisverslagen:

27 April 2018

Verslag 9A, Israël & Jordanie bijzonderheden april

27 April 2018

9de reisverslag, Israël & Jordanië, 13-28 april '1

11 April 2018

Nepal, 8ste verslag, van 14 tot 13 april 2018

23 Maart 2018

7de verslag, Nepal: van 5 t/m 23 maart 2018

05 Maart 2018

6 de verslag; Tanzania,van 20 febr. t/m 4 maart
Francine

Reislustige gepensioneerde fysiotherapeut

Actief sinds 01 Dec. 2017
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 9117

Voorgaande reizen:

07 December 2017 - 28 April 2018

nog thuis

Landen bezocht: